Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki profesjonalna obsługa klienta VIDI

Jak wybrać firmę szkoleniową?
2017-11-06 08:51:00

Każda firma, która chce uchodzić za poważnego gracza w swojej branży, powinna prowadzić rozsądną politykę szkoleniową. Czyli inwestować w swoich pracowników, zwiększać ich umiejętności i kompetencje, zamiast co chwila zatrudniać nowych.

Artykuł Jak wybrać firmę szkoleniową?
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
2017-08-02 09:51:10

W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje.

Artykuł Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Wywóz gruzu dla klientów indywidualnych i firm
2024-02-18 21:07:35

Odpady remontowo budowlane to zmora każdego z nas, dlatego kiedy najcięższe prace mamy już za sobą pozostaje nam wywóz odpadów budowlanych.

Artykuł Wywóz gruzu dla klientów indywidualnych i firm
Biuro Rachunkowe Kraków - księgowość dla biznesu
2023-12-01 09:47:00

Biuro rachunkowe w Krakowie to kluczowy partner dla przedsiębiorców, zapewniający kompleksową obsługę księgową i kadrową.

Artykuł Biuro Rachunkowe Kraków - księgowość dla biznesu
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
2021-12-27 12:55:53

Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych.

Artykuł Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
Zasady obsługi klienta
2020-10-06 14:09:37

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Artykuł Zasady obsługi klienta
Szkolenia dla firm - konieczność dla pracowników na każdym szczeblu
2020-06-23 12:19:56

Nowoczesne organizacje coraz częściej stawiają sobie za cel regularne podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Szkolenia dla firm, zarówno te otwarte, jak i zamknięte, stały się więc standardem, a ich uczestnikami zostały nie tylko osoby na kierowniczych stanowiskach, ale również pracownicy najn

Artykuł Szkolenia dla firm - konieczność dla pracowników na każdym szczeblu
Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
2018-08-06 16:40:01

29 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Artykuł Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
2018-05-09 18:17:58

Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund?

Artykuł PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
2018-05-09 18:12:14

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką.

Artykuł Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach

stron: 1 2 338

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń profesjonalna obsługa klienta VIDI

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.