Jak wybrać firmę szkoleniową?2017-11-06 08:51:00Każda firma, która chce uchodzić za poważnego gracza w swojej branży, powinna prowadzić rozsądną politykę szkoleniową. Czyli inwestować w swoich pracowników, zwiększać ich umiejętności i kompetencje, zamiast co chwila zatrudniać nowych. |
|
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta2017-08-02 09:51:10W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje. |
|
Wywóz gruzu dla klientów indywidualnych i firm2024-02-18 21:07:35Odpady remontowo budowlane to zmora każdego z nas, dlatego kiedy najcięższe prace mamy już za sobą pozostaje nam wywóz odpadów budowlanych. |
|
Biuro Rachunkowe Kraków - księgowość dla biznesu2023-12-01 09:47:00Biuro rachunkowe w Krakowie to kluczowy partner dla przedsiębiorców, zapewniający kompleksową obsługę księgową i kadrową. |
|
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?2021-12-27 12:55:53Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych. |
|
Zasady obsługi klienta2020-10-06 14:09:37Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe... |
|
Szkolenia dla firm - konieczność dla pracowników na każdym szczeblu2020-06-23 12:19:56Nowoczesne organizacje coraz częściej stawiają sobie za cel regularne podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Szkolenia dla firm, zarówno te otwarte, jak i zamknięte, stały się więc standardem, a ich uczestnikami zostały nie tylko osoby na kierowniczych stanowiskach, ale również pracownicy najn |
|
Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"2018-08-06 16:40:0129 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. |
|
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)2018-05-09 18:17:58Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? |
|
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach2018-05-09 18:12:14Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń profesjonalna obsługa klienta VIDI
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.